De toekomst van Wisselboek

Ik kan helaas ook niet helpen, maar hopelijk vinden jullie snel iemand!

geschreven op 28/06/10 om 15:26:01

Hahaha, goed gezegd beeboox

geschreven op 18/06/10 om 00:35:16

Ik heb een paar mailtjes gestuurd om mensen te vinden die kunnen helpen.
Heb liever een wisselboek met foutjes dan geen wisselboek.

geschreven op 11/06/10 om 13:36:21

Ik ben het helemaal eens met Isabelle, over wisselboek.be dan toch, over haar kinderen spreek ik me niet uit… wink

geschreven op 08/06/10 om 18:08:19

Jammer, ik kan daarmee niet helpen. Tenzij het iets is dat snel geleerd kan worden…

geschreven op 07/06/10 om 20:07:57

Hallo iedereen,

zoals jullie gemerkt hebben is er van de nieuwe site niet veel meer in huis gekomen. De huidige beheerders zijn allemaal druk bezig met werken, verbouwen of studeren, en dan wil de vrije tijd er al wel eens aan inboeten.
Echter, het ongenoegen rond de ongemakken op de huidige site groeit, bovendien blijven de nieuwe toeters en bellen steken in de beta-site. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Dus, tijd voor een drastische wending! Noem het een plot, een deus ex machina, vroegtijdige verkiezingen, allemaal gelijk!

Oproep

Het wisselboek-team is op zoek naar één of meerdere webontwikkelaar die in staat is/zijn om de site nieuw leven in te blazen. Initiëel binnen de huidige lay-out, later kan ook daar aan gesleuteld worden.
Qua specificaties en wensen hebben we ondertussen een hele waslijst, maar uiteraard moet er eerst gewerkt worden aan wat echt dringend is (lees het forum er eens op na, en je hebt meteen een goed beeld).

Ken jij of ben jij een webontwikkelaar die zijn/haar weg wel weet tussen al het PHP, MySQL en Ajax (niet het wasmiddel!) geweld, aarzel dan niet om een mailtje te gooien in onze richting: . Geografische locatie maakt in deze tijden van snelle communicatie niet veel uit, een goede dosis goesting om een bijdrage te leveren des te meer!

groeten en alvast bedankt,
sven

geschreven op 31/05/10 om 09:18:55

Voeg een bericht toe

Je moet aanmelden om een bericht te plaatsen.